2013. április 19., péntek

Matek Kamill: Isten magyarjai - őstörténeti mozaik

Ha kedd, akkor HétvezérEst
Matek Kamill: Isten magyarjai

Matek Kamill őstörténet-kutató, kristálygyógyász lesz a Fejér Szövetség 170. Hétvezér Estjének vendége 2013. április 23-án.

Az előadó így vall saját magáról a honlapján:
„Hosszú utat jártam be virtuálisan az „anyagtudományoktól” a határtudományokon át egészen az ezotéria világáig. Úgy érzem, örökké úton leszek, hogy megfejtsem az ősi civilizációk ezoterikus és műszaki titkait. Gyalogoltam a dogonok földjén Maliban, Szudánban a piramisokkal és a Kerma Kultúrával ismerkedtem, Etiópiában a kolostorokat és sziklatemplomokat jártam, végig látogattam Peru és Bolívia ősi hagyatékait, Egyiptom összes feltárt piramisát, gyalogoltam Kolumbia elveszett városában, bejártam az egykori Mayax piramisait (Honduras, Guatemala , és Mexikó, Belize területén), Libanon megalitjait vizsgálgattam és Bosznia új feltárásain már a kezdetektől fogva jelen voltam. Ily módon raktam össze a világ őstörténeti mozaikját, amelyet igyekszem teljesebbé és teljesebbé tenni, másokkal is megosztani.”

Ezen az estén mindannyiunk számára érdekes kérdésekről fogunk hallani, mint pl. az ataiszi világ, a Maghar biblia, a Káldeus emlék erdete, a dél-amerikai, titokzatos barlang, és Nimród kincsei, amelyekből még voltak fellelhető darabok az iraki háború előtt. A helyszínekről diavetítést, fotókat láthatunk, amelyet az előadó saját maga készített. 

Az előadás helye: Királykút, Székesfehérvár, Mikszáth Kálmán út 25.
Az előadás ideje: 2013. április 23. (kedd) 18.00-20:00 óra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése