2024. március 24., vasárnap

Simek Valéria író, költő a 632. Hétvezér Est előadó vendége

Ha kedd, akkor Hétvezér Est 
Simek Valéria író, költő: Hittem, szerettem - könyvbemutató előadás
 
Tisztelt Hétvezér Est Látogatók!

Simek Valéria bakonycsernyei születésű író, költő lesz a Fejér Szövetség közéleti és közművelődési előadás sorozatának 632. előadó vendége.
 
Bakonycsernyéhez, szülőhelyéhez máig hű előadónknak az ország számos nívós irodalmi folyóiratában, többek között a Napútban, a Kortársban, a Vigiliában, valamint az egykori fehérvári Árgusban is jelentek meg versei, de sokat publikált a Fejér Vármegyei Hírlapban és a Vörösmarty Társaság által kiadott Vár című irodalmi és közéleti folyóiratban is, miközben számos hazai irodalmi folyóirat szerkesztőjeként is igyekszik az olvasók érdeklődését a szépirodalom felé is kormányozni.

Legújabb Hittem, szerettem című
könyvével viszont nem a költőként, hanem a prózaíróként szerepel a Hétvezér Esték programján. Mondhatni, édesanyja „bőrébe bújva” mesél arról a küzdelmes és szép életről, amely részben maga is átélhetett, s e könyv megírására ihlette.

Ajánljuk szívből látogatóink figyelmébe ezt az előadást is és a Hétvezér Esték programját, azaz szeretettel várunk minden régi és új érdeklődőt
 
2024. év Tavaszelő - Böjtmás - Kikelet - március havának 26. napján (kedden) 18:00 órától
a Királykút Emlékházba
(Székesfehérvár, Mikszáth Kálmán út 25.) 
Simek Valéria író, költő
Hittem, szerettem
című könyvét bemutató előadására

A Hétvezér Est Rendezősége nevében:
Fejér Szövetség Sajtószolgálata

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése