2014. március 28., péntek

Túlélés - egy ősi könyv alapján. Simor István könyvbemutatója

Ha kedd, akkor Hétvezér Est 
Simor István: Túlélőkönyv - könyvbemutató előadás és beszélgetés

Szeretettel hívjuk, a Fejér Szövetség 214. Hétvezér Estjére
Túlélés
c. könyvbemutató előadásra, Székesfehérvárra,
 a Miss Tee Teaboltba (Szfvár, Ady E. u. 32. I. em.) 

„Tűzoltóként megtanultam, milyen áldozatot vállalni ismeretlen emberekért. Miután balesetet szenvedtem és egyedül maradtam, más dolgokat tanultam meg... de vallom, hogy Istennél nincs lehetetlen... Ha nekem adott még 20 évet, most pedig pár hónapot, hogy írhassak, akkor te is bátran fordulhatsz hozzá... Nem olyan misztikus ez, mint gondolnád.

Miközben folyton szóvá tették szabálytalan haldoklásomat, az írást nem hagytam abba. Folytattam, mert éreztem, hogy kell és kellett is… Már túléltem és túlhaladtam minden jóslatot életem végével kapcsolatban és hitem szerint Istentől megerősítve, sok boldog pillanatot és sok kihívást sikerült begyűjtenem. A kihívások alatt pedig azt értem, hogy a környezetemnek, türelmetlen vagy fájdalmas pillanataimban mindig okoztam néhány meglepetést. Némelyik így, némelyik úgy sült el, de a lényeg azt hiszem, hogy maradandó élmények ezek… Szokták mondani, hogy soha nem lehetsz túlkoros (vagy elég beteg) ahhoz, hogy ki tűzz egy újabb célt, vagy megálmodj egy újabb álmot… 

Ez a könyv, nem egy elferdített igazság, ez a könyv egy szemnyitogató, tényszerű, komplex valóság! Lehet, hogy megváltoztatja az életed! Persze csak akkor, ha kész vagy a változásra! Ha kész vagy arra, hogy leülj és olvasás közben kimondd: ”Igen!”. Én biztos vagyok abban, hogy van benne legalább egy-egy gondolat, ami neked szól… Egy üzenet, ami eddig váratott magára, hogy megkapd… Valami, ami mindig is érdekelt, vagy ott motoszkált benned… Nem kell elsőre megérteni, az emberben úgyis az marad meg, ami az olvasás pillanatában a legfontosabb neki, vagy ami az adott pillanatban megérinti őt… 

Az első olvasóim egyike ezt írta: „Ha az ember túljut az első ijedtségen, hogy gyakorlatilag Biblia szöveget olvas, abszolút jó.” Köszönöm szépen ezt a megjegyzést, mivel egy lényegi gondolatot mindjárt az elején le is szögezhetünk… A könyv egyik célja, hogy megmutassa neked ezt az ősi, az emberekkel szándékosan elfeledtetett könyvet és titkolt, de nem titkos üzenetét… A másik célja, hogy megmutassa számodra, hogy az életünk, annak irányítása és kimenetele, nagyon is a saját kezünkben van! Vezetést találni a mai világban… Mint a gyermek, aki a szülő keze után nyúl, majd bizalommal kapaszkodik bele! Sok kérdést vet ez fel minden emberben, hiszen a bizalom, ugyanolyan alapszükséglet, mint a szeretet. A fő kérdés pedig, hogy mi kiben bízzunk meg? Te kiben bízol meg? Egyáltalán, tudsz-e bízni még?”

Az előadás helye: Miss Tee Teabolt, Székesfehérvár, Ady E. u. 32. I. em.
Az előadás ideje: 2014. április 1. (kedd) 18.00-20:00 óra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése