2016. március 6., vasárnap

Székely és magyar mártírokra, hősökre emlékezünk március 10-én és 19-én

Minden korosztály jelentkezését várjuk a Vértes 70 Emléktúrára

Vértesi Emléktúra a második világháború hőseiért 
a Magyar Királyi 1. Honvéd Huszárhadosztály II. világháborús hadműveleteinek 71. évfordulóján

A Magyarok Világszövetsége Fejér Megyei Szervezete tisztelegve a II. Világháború idején a Vértes hegységben elesett hős honvédek előtt, emléktúrát szervez 2016. március 19. szombatra, amelyre tisztelettel várja Fejér megye hagyományőrző szervezeteinek és honpolgárainak, családjainak és közösségeinek egyéni, vagy csoportos jelentkezését a fejerszovetseg@gmail.com címen VÉRTES71 tárgyú levélben.
A túrát követő estebéd mennyiségének tervezése érdekében is kérjük résztvevőinket, előzetesen jelentkezzenek a fenti címen!

Találkozzunk 2016. március 19-én
8:15-kor Székesfehérvárott, a telekocsik indulási helyén, a Miss Tee Teabolt előtti parkolóban vagy
9:00-kor Csákberényben, a plakát térképén és az MVSZ zászlajával jelzett helyszínen!

A Fejér Szövetség 2016. március 10-én, csütörtökön este 17 órakor, a Székely Szabadság Napján a székely mártírokra, Székesfehérvár és Csíkszereda testvérvárosi kapcsolatának 5. évfordulójára is emlékezve függeszti ki ünnepélyes keretek között Székes Fejér Város Csíki Székelykapujára a 2012. március 21-én, a kapu avatásakor Izsák Balázs, a Székely Nemzeti Tanács elnöke által a Fejér Szövetségnek adományozott Székely Nemzeti Zászlót! A zászlót 2016. március 21-én, hétfőn estig, a székelykapu-állítás 4. évfordulós napjáig hirdeti a kapuállítással szentesített székely-magyar testvérnemzeti és Csíkszékhely-Székesfejérvár testvérvárosi kapcsolatot.

Vonatkozó korábbi bejegyzésünk:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése