2012. április 28., szombat

Ángyán József azt üzente Orbánnak: elfogyott a regimentje

Szóval kinek a regimentje is fogyott el?

Fotó: Berecz Valter
Nos! Ezt a kérdést az olvasó döntse el, vagy majd eldönti az ÉLET! A kerekek forognak, s az időé pedig mindig csak előre. S hamarosan meglátjuk, amit ma még sokan nem értenek. Hogy a hatalom, a pénz is véges, azonban mégis csak van valami, ami végtelen.

A székely még mindig így nevezi: ÉLET! Nézzetek csak utána ifjú legények: hogyan is értette! Mert ő még értette, hogy mi is a lényeg, míg ti bóklásztok csak itt körbe-körbe, karikába, addig-addig, míg valóban el nem fogy a regimentje ... kinek is? ... Orbánnak, Ángyánnak, ... vagy valaki másnak?

Lássunk csak egy részletet előzeteskén abból, ami az fn.hir24.hu híroldalon szerepel "Ángyán: Orbánnak üzenem" címmel!

Üzen valamit Orbánnak? Egyáltalán mit gondol róla?

Egy valami nagyon bánt. Felcsúton a tea mellett még azt kérdezte, „ugye nem haragszol, ha lesz főnököd?”, aztán a lemondásom utáni frakcióülésen már úgy fogalmazott, nincs szüksége kis miniszterekre az államtitkári posztokon. Én úgy érzem, kínosan – tán időnként a kelleténél is jobban – ügyeltem arra, hogy ne tévesszek szerepet. Én azért jöttem, mert hívott, és azért, hogy segítsek. Segítsek az általa kiválasztott miniszternek, és segítsek mindenekelőtt neki úrrá lenni a nehézségeken, és végrehajtani egy valódi néppárti rendszerváltást. Amely végre felemelkedést hozhat a gazdatársadalom, a helyi közösségek és a vidék számára. Sajnálom, hogy ezt a törekvésemet másképp értelmezte. Kérem őt, térjünk vissza oda, ahonnét indultunk: a néppárti politikához, segítsük földdel és minden egyéb lehetséges eszközzel a vidéki közösségeket, a helyi gazdacsaládokat és a fiatalokat. És tényleg tartsuk távol a gazdasági érdekcsoportokat a döntéshozataltól. Ha elszánja magát, engem Gödöllőn megtalál. Ebből a harcból én sem akarok kimaradni. Ha erre hív, jövök. Életem vége felé közeledve még egy ilyen kalandba, azt hiszem, belevágnék.

Aztán olvassuk csak el az egészet!
Érdemes.

Fejér Szövetség Sajtószolgálat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése